Αγάπη και Υγεία

Δώστε χρόνια στη ζωή σας και… ζωή στα χρόνια σας!

Προτάσεις για πιο Αρμονικές Σχέσεις!

στο Απρίλιος 4, 2014

 

Προτάσεις για πιο Αρμονικές ΣχέσειςΑπό το Βιβλίο «Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί»
http://www.armonikizoi.com/

1. Να θυμάμαι ότι δεν είναι τυχαίοι οι άνθρωποι που υπάρχουν στη ζωή μου. Είναι ψυχές με τις οποίες έχουμε συμφωνήσει να δώσουμε ο ένας τον άλλον ευκαιρίες για εξέλιξη.

2. Ο καθένας μού δίνει ακριβώς τα ερεθίσματα που χρειάζομαι σαν πρόκληση για να αποφασίσω συνειδητά ποιος θέλω να είμαι και όχι απλώς να αντιδρώ μηχανικά λόγο των προγραμματισμών μου.

4. Και εγώ και οι άλλοι όλοι αξίζουμε αγάπη και σεβασμό, όπως είμαστε.

5. Ανεξάρτητα από τα συναισθήματα του «εγώ» μου, βαθιά μέσα μου αγαπώ όλους και όλοι με αγαπούν ακόμα κι όταν εγώ και αυτοί δεν έχουμε επαφή με την αγάπη που πάντα υπάρχει μέσα μας.

6. H αληθινή επικοινωνία με εγώ μηνύματα και ενεργητική ακρόαση είναι τα μέσα για να λύσουμε τις συγκρούσεις αναγκών.

7. Η αγάπη δεν έχει παράπονα, αλλά κατανοεί και συγχωρεί τους άλλους και τον εαυτό μας.

8. Αξίζουμε όλοι μια ευτυχισμένη ζωή.

9. Οι ανάγκες μας σαν ψυχές δεν μπορούν να συγκρούονται – μόνο οι ανάγκες μας σαν εγώ.

10. Να θυμάμαι ότι είμαστε οι μοναδικοί δημιουργοί της πραγματικότητάς μας.

11. Να θυμάμαι ότι εγώ και οι άλλοι συμπεριφερόμαστε αρνητικά όταν ελεγχόμαστε από την άγνοια, το φόβο, τις επιθυμίες και τις ανάγκες μας (είμαστε θύματά τους).

12. Να συνειδητοποιήσω ότι όλοι οι άλλοι είναι αδελφές ψυχές στη διαδικασία της εξέλιξης και βρίσκονται στη ζωή μου για να ανακαλύψω τον αληθινό πνευματικό εαυτό μου μέσα από την αγάπη.

13. Όταν οι άλλοι συμπεριφέρονται με συναισθηματική ή πνευματική ανωριμότητα, να προσπαθώ να τους αντιληφθώ σαν παιδιά 5 χρονών.

14. Να θυμάμαι ότι εγώ και οι αγαπημένοι μου είμαστε αθάνατα άφθαρτα πνεύματα και στην πραγματικότητα δεν κινδυνεύουμε ποτέ.

15. Όποτε νιώθω δυστυχισμένος/η, χρειάζεται να εστιάζομαι στο συγκεκριμένο μάθημα που μου ζητείται να μάθω σ’ αυτή την κατάσταση.

16. Να θυμάμαι ότι το μάθημά μου είναι πάντοτε η αγάπη, ανεξάρτητα από ό,τι άλλο μπορεί να χρειάζεται να μάθω ή να κάνω.

17. Χρειάζεται να απελευθερωθώ από οποιεσδήποτε αμφιβολίες για την αξία, την ασφάλεια και την ελευθερία μου.

18. Να αποφεύγω να εξαρτώμαι από τη συμπεριφορά των άλλων για να αισθάνομαι ασφάλεια και αξία.

19. Να ασκηθώ στο βίωμα της εσωτερικής αξίας, ασφάλειας, ελευθερίας και πληρότητας.

20. Να θυμάμαι ότι εγώ και οι αγαπημένοι μου έχουμε την εσωτερική πνευματική δύναμη να αντιμετωπίσουμε και να ξεπεράσουμε κάθε γεγονός ή κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων των πολέμων, των καταστροφών, του θανάτου μας και του θανάτου των αγαπημένων μας. Εκατομμύρια άλλοι το έχουν κάνει πριν από μας.

21. Να συγχωρώ τους άλλους και τον εαυτό μου για τα λάθη και τις αδυναμίες μας. (Ο αναμάρτητος ας ρίξει την πρώτη πέτρα).

22. Να επικοινωνώ με τους άλλους πιο αποτελεσματικά, χωρίς κριτική, απειλές και παράπονα, εκφράζοντας πολύ καθαρά και σταθερά αυτό που αξίζω, χρειάζομαι, νιώθω και ζητώ σ’ αυτή την περίπτωση.

23. Να κατανοώ ότι αγάπη και συγχώρεση δεν σημαίνει να επιτρέπω στον άλλο να συμπεριφέρεται ανήθικα, άδικα ή να βλάπτει εμένα ή άλλους. Σημαίνει να τον αγαπώ ενώ κάνω οτιδήποτε χρειάζεται να κάνω για το δικό του και το δικό μου καλό.

24. Έχω το δικαίωμα να αντιμετωπίσω τους άλλους με αγάπη και σταθερότητα, ακόμη και να εφαρμόσω κάποια μέτρα για να τους εμποδίσω να βλάψουν εμένα, άλλους ή τον εαυτό τους. (Να το κάνω από μια κατάσταση αγάπης και φροντίδας).

25. Αξίζουμε την αγάπη ακόμη κι όταν χρειάζεται να πούμε «Όχι». Μπορούμε να λέμε «Όχι» με αγάπη.

26. Οτιδήποτε επιλέξω να κάνω, συνεχίζω να προσεύχομαι για τους άλλους και να τους οραματίζομαι μέσα σε φως, με ευχές για την υγεία, την ευτυχία και την επιτυχία τους.

27. Ο σίγουρος τρόπος για να με αγαπούν όπως είμαι, είναι να αγαπώ τους άλλους όπως είναι και να αγαπώ τον εαυτό μου όπως είμαι.

28. Να θυμάμαι να επιλέγω, κάθε φορά που μπορώ, την αγάπη αντί για άλλες αντιδράσεις.

29. Να φέρνω καθημερινά στο νου μου πέντε θετικές ιδιότητες του άλλου, με τον οποίο θέλω να βελτιώσω τη σχέση.

30. Να κάνω Χο’ οπονοπόνο κάθε φορά που συναντώ μια συμπεριφορά που μου προκαλεί ένταση ή πόνο.

31. Να κάνουμε πράγματα μαζί, αλλά, επίσης, να επιτρέπουμε ο ένας στον άλλο να διαθέτει χρόνο για τις δικές του/της δραστηριότητες ή για να μένει μόνος/η. Και τα δύο είναι απαραίτητα.

Προτάσεις για πιο Αρμονικές Σχέσεις </p>
<p>Από το Βιβλίο «Θεραπεύοντας το Εσωτερικό Παιδί»<br />
http://www.armonikizoi.com/</p>
<p>1. Να θυμάμαι ότι δεν είναι τυχαίοι οι άνθρωποι που υπάρχουν στη ζωή μου. Είναι ψυχές με τις οποίες έχουμε συμφωνήσει να δώσουμε ο ένας τον άλλον ευκαιρίες για εξέλιξη.  </p>
<p>2. Ο καθένας μού δίνει ακριβώς τα ερεθίσματα που χρειάζομαι σαν πρόκληση για να αποφασίσω συνειδητά ποιος θέλω να είμαι και όχι απλώς να αντιδρώ μηχανικά λόγο των προγραμματισμών μου.  </p>
<p>4. Και εγώ και οι άλλοι όλοι αξίζουμε αγάπη και σεβασμό, όπως είμαστε.  </p>
<p>5. Ανεξάρτητα από τα συναισθήματα του «εγώ» μου, βαθιά μέσα μου αγαπώ όλους και όλοι με αγαπούν ακόμα κι όταν εγώ και αυτοί δεν έχουμε επαφή με την αγάπη που πάντα υπάρχει μέσα μας.  </p>
<p>6. H αληθινή επικοινωνία με εγώ μηνύματα και ενεργητική ακρόαση είναι τα μέσα για να λύσουμε τις συγκρούσεις αναγκών.</p>
<p>7.  Η αγάπη δεν έχει παράπονα, αλλά κατανοεί και συγχωρεί τους άλλους και τον εαυτό μας. </p>
<p>8.  Αξίζουμε όλοι μια ευτυχισμένη ζωή.  </p>
<p>9.  Οι ανάγκες μας σαν ψυχές δεν μπορούν να συγκρούονται – μόνο οι ανάγκες μας σαν εγώ.</p>
<p>10.  Να θυμάμαι ότι είμαστε οι μοναδικοί δημιουργοί της πραγματικότητάς μας.</p>
<p>11.  Να θυμάμαι ότι εγώ και οι άλλοι συμπεριφερόμαστε αρνητικά όταν ελεγχόμαστε από την άγνοια, το φόβο, τις επιθυμίες και τις ανάγκες μας (είμαστε θύματά τους).</p>
<p>12.  Να συνειδητοποιήσω ότι όλοι οι άλλοι είναι αδελφές ψυχές στη διαδικασία της εξέλιξης και βρίσκονται στη ζωή μου για να ανακαλύψω τον αληθινό πνευματικό εαυτό μου μέσα από την αγάπη.</p>
<p>13.  Όταν οι άλλοι συμπεριφέρονται με συναισθηματική ή πνευματική ανωριμότητα, να προσπαθώ να τους αντιληφθώ σαν παιδιά 5 χρονών.</p>
<p>14.  Να θυμάμαι ότι εγώ και οι αγαπημένοι μου είμαστε αθάνατα άφθαρτα πνεύματα και στην πραγματικότητα δεν κινδυνεύουμε ποτέ.</p>
<p>15.  Όποτε νιώθω δυστυχισμένος/η, χρειάζεται να εστιάζομαι στο συγκεκριμένο μάθημα που μου ζητείται να μάθω σ’ αυτή την κατάσταση.</p>
<p>16.  Να θυμάμαι ότι το μάθημά μου είναι πάντοτε η αγάπη, ανεξάρτητα από ό,τι άλλο μπορεί να χρειάζεται να μάθω ή να κάνω.</p>
<p>17.  Χρειάζεται να απελευθερωθώ από οποιεσδήποτε αμφιβολίες για την αξία, την ασφάλεια και την ελευθερία μου.</p>
<p>18.  Να αποφεύγω να εξαρτώμαι από τη συμπεριφορά των άλλων για να αισθάνομαι ασφάλεια και αξία.</p>
<p>19.  Να ασκηθώ στο βίωμα της εσωτερικής αξίας, ασφάλειας, ελευθερίας και πληρότητας.</p>
<p>20.  Να θυμάμαι ότι εγώ και οι αγαπημένοι μου έχουμε την εσωτερική πνευματική δύναμη να αντιμετωπίσουμε και να ξεπεράσουμε κάθε γεγονός ή κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων των πολέμων, των καταστροφών, του θανάτου μας και του θανάτου των αγαπημένων μας. Εκατομμύρια άλλοι το έχουν κάνει πριν από μας.</p>
<p>21.  Να συγχωρώ τους άλλους και τον εαυτό μου για τα λάθη και τις αδυναμίες μας. (Ο αναμάρτητος ας ρίξει την πρώτη πέτρα).</p>
<p>22.  Να επικοινωνώ με τους άλλους πιο αποτελεσματικά, χωρίς κριτική, απειλές και παράπονα, εκφράζοντας πολύ καθαρά και σταθερά αυτό που αξίζω, χρειάζομαι, νιώθω και ζητώ σ’ αυτή την περίπτωση.</p>
<p>23.  Να κατανοώ ότι αγάπη και συγχώρεση δεν σημαίνει να επιτρέπω στον άλλο να συμπεριφέρεται ανήθικα, άδικα ή να βλάπτει εμένα ή άλλους. Σημαίνει να τον αγαπώ ενώ κάνω οτιδήποτε χρειάζεται να κάνω για το δικό του και το δικό μου καλό.</p>
<p>24.  Έχω το δικαίωμα να αντιμετωπίσω τους άλλους με αγάπη και σταθερότητα, ακόμη και να εφαρμόσω κάποια μέτρα για να τους εμποδίσω να βλάψουν εμένα, άλλους ή τον εαυτό τους. (Να το κάνω από μια κατάσταση αγάπης και φροντίδας).</p>
<p>25.  Αξίζουμε την αγάπη ακόμη κι όταν χρειάζεται να πούμε «Όχι». Μπορούμε να λέμε «Όχι» με αγάπη.</p>
<p>26.  Οτιδήποτε επιλέξω να κάνω, συνεχίζω να προσεύχομαι για τους άλλους και να τους οραματίζομαι μέσα σε φως, με ευχές για την υγεία, την ευτυχία και την επιτυχία τους.</p>
<p>27.  Ο σίγουρος τρόπος για να με αγαπούν όπως είμαι, είναι να αγαπώ τους άλλους όπως είναι και να αγαπώ τον εαυτό μου όπως είμαι.</p>
<p>28.  Να θυμάμαι να επιλέγω, κάθε φορά που μπορώ, την αγάπη αντί για άλλες αντιδράσεις.</p>
<p>29.  Να φέρνω καθημερινά στο νου μου πέντε θετικές ιδιότητες του άλλου, με τον οποίο θέλω να βελτιώσω τη σχέση.</p>
<p>30.  Να κάνω Χο’ οπονοπόνο κάθε φορά που συναντώ μια συμπεριφορά που μου προκαλεί ένταση ή πόνο.</p>
<p>31.  Να κάνουμε πράγματα μαζί, αλλά, επίσης, να επιτρέπουμε ο ένας στον άλλο να διαθέτει χρόνο για τις δικές του/της δραστηριότητες ή για να μένει μόνος/η. Και τα δύο είναι απαραίτητα.
Σχολιάστε

