Αγάπη και Υγεία

Δώστε χρόνια στη ζωή σας και… ζωή στα χρόνια σας!

Απελευθέρωση από την οστεοπόρωση!

στο Δεκέμβριος 12, 2013

Η οστεοπόρωση είναι μια διαδικασία κατά την οποία το ασβέστιο μειώνεται από τα οστά, κι έτσι χάνουν τη δομή τους και γίνονται εύθραυστα. Η βασική αιτία για την οστεοπόρωση είναι τα αρνητικά συναισθήματα που δημιουργούν οστεόλυση.
Επίσης, οστεοπόρωση έχουμε όταν υπάρχει πρόβλημα στην απορρόφηση του ασβεστίου, που οφείλεται στην κατανάλωση σκευασμάτων που σταματούν τα γαστρικά υγρά ή διαταράσσουν το όξινο περιβάλλον του στομάχου και του εντέρου. Το ασβέστιο και τα άλλα ανόργανα μέταλλα για να απορροφηθούν απαιτείται το έντερο να έχει μια ορισμένη οξύτητα. Τα Lactobacillus acidophilus προβιοτικά που περιέχει το κεφίρ είναι τέλεια για την αύξηση της οξύτητας του εντέρου και της απορρόφησης του ασβεστίου, του σιδήρου και των άλλων ανόργανων στοιχείων. Τέλος, ο οργανισμός μας απορροφά το ασβέστιο από τα κόκαλα για να ισορροπήσει το PHA του αίματος όταν είναι όξινο, γεγονός που οφείλεται στην υπερβολική κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών, κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Η ασθένεια (όπως η οστεοπόρωση) είναι μια φυσική διαδικασία κατά την οποία ο οργανισμός προσπαθεί να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Οστεόλυση είναι η διαδικασία που τα μέταλλα, ο φώσφορος και κυρίως το ασβέστιο, που αποτελούν τα οστά, αρχίζουν να φεύγουν από αυτά. Η διαδικασία αυτή προκαλείται από τα αρνητικά συναισθήματα που νιώθουμε, όταν αισθανόμαστε άχρηστοι, ανήμποροι, όταν θεωρούμε ότι δεν αξίζουμε τίποτα, όταν υποτιμούμε συνεχώς τον εαυτό μας.

Όταν λοιπόν αισθανόμαστε άχρηστοι, χωρίς σκοπό, πιστεύουμε ότι δεν είμαστε ικανοί για τίποτα, δίνουμε εντολή στον ανώτερο εαυτό μας να ξεκινήσει την αποδόμηση του οργανισμού μας και αυτή ξεκινά από τα οστά και τους μυς. Η βάση των οστών μας είναι το ασβέστιο και αυτό φεύγει. Είναι ξεκάθαρο ότι η οστεοπόρωση σήμερα πολλαπλασιάζεται, όχι γιατί δεν τρώμε τροφές που περιέχουν ασβέστιο, αλλά κυρίως γιατί χάνουμε το ασβέστιο (οστεόλυση, όξινο Pha αίματος) ή δεν είμαστε σε θέση να το απορροφήσουμε.

Η Οστεοπόρωση λοιπόν είναι σημαντικά υψηλότερη για γυναίκες που καταναλώνουν κρέας, έστω κι αν καταναλώνουν τρία ή περισσότερα ποτήρια γάλα την εβδομάδα. Αυτό συμβαίνει διότι το κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντων έχουν όξινη επίδραση στο Pha του αίματος, αλλά υψηλή περιεκτικότητα σε φώσφορο. Τότε ο οργανισμός για να εξισορροπήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, παίρνει το ασβέστιο που χρειάζεται από τα οστά.

Ακόμη, η μεγάλη περιεκτικότητα του ψαριού σε φώσφορο προκαλεί την απορρόφηση του ασβεστίου από τα κόκαλα, για να εξουδετερώσει τη μεγαλύτερη ποσότητα φωσφόρου, γι’ αυτό μην νομίζετε πολλοί που τρώτε πολύ ψάρι ότι κάνετε καλό.

Σίγουρα, από πλευράς δημιουργίας διαβήτη και οστεοπόρωσης, αλλά και από πλευράς δημιουργίας καρκίνου, είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να προτιμάμε φυτικές πρωτεΐνες και να αποφεύγουμε τις ζωικές. Ο Dr Colin Campbell, καθηγητής διατροφικής βιοχημείας στο Cornell University, στην ευρύτατη μελέτη που πραγματοποίησε στην Κίνα βρήκε ότι η κατανάλωση κρέατος ευνοεί τον καρκίνο. Ο Dr Walter Willet, επικεφαλής του διατροφικού τμήματος στο Harvard School of Public Health, σε μελέτη που διεξήγαγε σε 75.000 Αμερικανίδες νοσοκόμες, ανακάλυψε ότι όσο περισσότερο κατανάλωση ασβεστίου από γαλακτοκομικά προϊόντα είχαν, τόσο από περισσότερα σπασίματα και οστεοπόρωση έπασχαν. Επίσης, ο Dr Mark Hegsted, ένας άλλος καθηγητής του Harvard University (Journal Clinical Orthopedics and Related Research), επισημαίνει ότι οι Αμερικανοί και οι Σκανδιναβοί, που καταναλώνουν την περισσότερη ποσότητα γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο, έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά οστεοπόρωσης στον κόσμο. Επίσης, όπως επισημαίνει στην Conscious Eating and the American Journal of Clinical Nutrition, η υπερβολική κατανάλωση πρωτεΐνης δημιουργεί οξύτητα και αυξάνει τον φώσφορο στον οργανισμό μας, γεγονός που τραβά το ασβέστιο από τα κόκαλά μας.

Το 1985, η The American Journal of Clinical Nutrition υποστήριξε ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν προσφέρουν προστασία για την οστεοπόρωση, παρόλο που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε γάλα. Ο Dr Hiromi Shinya, επίσης, μας λέει ότι οι Γιαπωνέζοι άρχισαν να πάσχουν από οστεοπόρωση, όταν άρχισαν να τρώνε γαλακτοκομικά και σταμάτησαν να τρώνε σαρδέλες και ψάρια. Ακόμη, υποστηρίζει ότι πίνοντας γάλα παθαίνουμε οστεοπόρωση, διότι ο οργανισμός μας είναι προγραμματισμένος να διατηρεί σταθερά το ασβέστιο στο αίμα μεταξύ 9-10 mg. Όταν, λοιπόν, πίνουμε γάλα, το ασβέστιο στο αίμα ανεβαίνει στα ύψη και ο οργανισμός αμέσως το αποβάλλει διαμέσου των νεφρών στα ούρα. Το ασβέστιο που έχουν οι σαρδέλες, το σουσάμι, ιδίως τα φύτρα από σουσάμι, τα αμύγδαλα, τα καρύδια, ο ηλιόσπορος, το σπανάκι, τα φύλλα των λαχανικών που έχουν έντονο πράσινο χρώμα, όπως το μαρούλι, το λάχανο, η λαχανίδα, τα φύλλα από το παντζάρι, απορροφώνται αργά κι έτσι δεν ανεβαίνουν απότομα τα επίπεδα ασβεστίου στο αίμα, με αποτέλεσμα να διατηρείται και να απορροφάται από τα κόκαλά μας.

Η βιταμίνη D βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου από τα κόκαλα και βρίσκεται στα λιπαρά ψάρια, στα αυγά, στο μουρουνέλαιο, στα δημητριακά. Για να μετατραπεί σε ενεργό μορφή χρειάζεται έκθεση του δέρματος στον ήλιο για 10 έως 15 λεπτά τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

Το 1976, η Postgraduate Medical Journal αποκάλυψε ότι η ελάττωση του ασβεστίου στα κόκαλα δεν προκαλείται στους ανθρώπους από την έλλειψη του ασβεστίου από τις τροφές μας, καθώς μετά τα σαράντα αρχίζουμε να χάνουμε οστική μάζα και πυκνότητα. Το φαινόμενο αυτό επιταχύνεται στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση. Με κατάλληλη διατροφή, ψυχολογική διάθεση, άσκηση και λήψη 1.200 milligrams ασβεστίου την ημέρα μπορούμε να διατηρήσουμε την υγεία των οστών μας έως τα βαθιά γεράματα.

Καλές πηγές σε ασβέστιο είναι: Το σουσάμι, ιδίως τα φύτρα από σουσάμι είναι η καλύτερη πηγή ασβεστίου και απορροφάται πλήρως από τον οργανισμό μας. Επίσης, το σπανάκι και όλα τα φύλλα των λαχανικών που έχουν έντονο πράσινο χρώμα, όπως το μαρούλι, το λάχανο, η λαχανίδα και τα φύλλα από το παντζάρι. Οι σαρδέλες είναι καλή πηγή ασβεστίου. Τρεις σαρδέλες δίνουν περισσότερο ασβέστιο απ’ ό,τι ένα ποτήρι γάλα. Επίσης, ο σολομός περιέχει ασβέστιο, αλλά κυρίως βιταμίνη D, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου, και Ωμέγα-3 λιπαρά (μόνο ο άγριος), τα οποία βοηθούν τα οστά μας να συγκρατήσουν την οστική μάζα τους κι έτσι προλαμβάνουν την οστεοπόρωση. Μην ξεχνάμε ότι η έκθεσή μας στον ήλιο (πρωινές και απογευματινές ώρες) βοηθά το σώμα μας να παράγει βιταμίνη D, χωρίς την οποία δεν είναι δυνατή η απορρόφηση του ασβεστίου από τα οστά μας. Τα αμύγδαλα, τα φιστίκια, ο ηλιόσπορος είναι πλούσια σε ασβέστιο – τα αμύγδαλα και τα φιστίκια περιέχουν ποτάσιο, το οποίο αποτρέπει την απώλεια ασβεστίου στα ούρα. Τα καρύδια περιέχουν ασβέστιο και είναι πλούσια σε Ωμέγα-3, σε πρωτεΐνες και σε άλλα στοιχεία που βοηθούν στην ενίσχυση των οστών και στην πρόληψη της οστεοπόρωσης (βέβαια όλους τους ξηρούς καρπούς τους τρώμε φυτρωμένους για να έχουν ενεργοποιηθεί τα ένζυμά τους). Ωστόσο, αντί για κατσικίσιο τυρί και γιαούρτι βιολογικής προέλευσης, έχουμε κατακλυστεί με όλα τα αγελαδινά εισαγόμενα τυριά, τα οποία είναι από αγελάδες που στην πλειονότητά τους τρέφονται με μεταλλαγμένες ζωοτροφές, είναι εσώκλειστες με αντιβιοτικά, μικροβιοκτόνα που έχουν οι ζωοτροφές, απορρυπαντικά, το γάλα τους περιέχει πέντε φορές περισσότερα παρασιτοκτόνα από τα μη βιολογικά φρούτα που τρώμε, ενώ έχουμε το κατσικίσιο τυρί από κατσίκες που βόσκουν και ζουν στα βουνά και τρέφονται με βιολογικά χόρτα και φύλλα θάμνων. Αποφεύγουμε το αλάτι που στερεί το ασβέστιο στον οργανισμό μας, διότι συμβάλλει στην απομάκρυνση του ασβεστίου από τα ούρα.

Απαραίτητη είναι η σωματική άσκηση καθώς εξασκούμε πίεση, όπως βάρη, τένις, γρήγορο περπάτημα, χορός, γιόγκα, ασκήσεις που ενισχύουν τα κόκαλα και τους μυς, Με την άσκηση που χρησιμοποιούμε δύναμη, τα κόκαλά μας γίνονται πιο πυκνά. Γενικά, αν δεν κάνουμε τίποτα, βλέπουμε τηλεόραση και είμαστε χωρίς σκοπό, τότε η φύση, τα γονίδιά μας παίρνουν το μήνυμα ότι πρέπει να μας τελειώσουν, μας αφαιρούν μυϊκή και οστική μάζα και μας προσθέτουν και άλλες ασθένειες, έτσι ώστε να φύγουμε. Τα πράγματα είναι τόσο απλά.

Σύμφωνα με τον Γερμανό γιατρό Mathias Rath, το αμινοξύ λυσίνη (βρίσκεται στα όσπρια, τα αυγά, τον βακαλάο, τις σαρδέλες, τα καρύδια, τη σόγια), είναι ένα απαραίτητο στοιχείο για την οικοδόμηση όλων των πρωτεϊνών στο σώμα, παίζει σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του ασβεστίου, είναι βασικό αμινοξύ για τη δημιουργία της πρωτεΐνης των μυών μας, απαραίτητο για την παραγωγή ορμονών, ενζύμων και αντισωμάτων. Η πρόσληψη λυσίνης είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς αποτελεί ένα από τα βασικά συστατικά στοιχεία και το μόριο-κλειδί για την προστασία του κολλαγόνου.

Παρακάτω σας παρέχουμε τα περισσότερα σημεία που κάνουμε μαλάξεις για να απαλλαγούμε τα αρνητικά συναισθήματα του φόβου, της ανασφάλειας, της θλίψης, των ενοχών και του θυμού που η κυριότερη αιτία της οστεόλυσης και κατ’ επέκταση της οστεοπόρωσης. Όλα αυτά τα σημεία που τα περισσότερα αφορούν το φόβο (μεσημβρινός ουροδόχου κύστης B, μεσημβρινό νεφρών K), την ανασφάλεια (μεσημβρινό σπλήνας πάγκρεας Sp), Θλίψη (μεσημβρινό πνεύμονα Lu ), τις ενοχές και την ντροπή (κεντρικός μεσημβρινός CV) και τις ενοχές (μεσημβρινός της χολής GB). Πολύ αναλυτικότερα και πολλά περισσότερα γραφήματα για όλες τις ασθένειες θα βρείτε στο νέο μου βιβλίο «Μια ζωή Γεμάτη Φως».

Πηγή: afotopoulos.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s