Αγάπη και Υγεία

Δώστε χρόνια στη ζωή σας και… ζωή στα χρόνια σας!

Μια διατροφή φτωχή σε φυτικές ίνες συνδέεται με κινδύνους για την υγεία!

στο Νοέμβριος 8, 2013

Οι φυτικές ίνες αποτελούν συστατικά των τροφίμων φυτικής προέλευσης, με σημαντικότατες θετικές επιδράσεις για την υγεία μας.
Συμβάλλουν στην καλή υγεία του γαστρεντερικού μας συστήματος, ενώ ερευνητικά στοιχεία τις συνδέουν με μείωση της αρτηριακής πίεσης, της χοληστερόλης και καλή υγεία του καρδιαγγειακού μας συστήματος. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι στους σύγχρονους πληθυσμούς η πρόσληψη φυτικών ινών μέσα από τη διατροφή δεν είναι επαρκής.

Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό The American Journal of Medicine , η μειωμένη πρόσληψη φυτικών ινών σχετίζεται αύξηση του καρδιομεταβολικού κινδύνου, και αυξημένες πιθανότητες για διαβήτη, καρδιακή νόσο ή εγκεφαλικό επεισόδιο.

Με βάση τους ειδικούς οι άνδρες ηλικίας 19-50 πρέπει να καταναλώνουν 38 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα και οι γυναίκες αυτής της ηλικίας θα πρέπει να καταναλώνουν 25 γραμμάρια. Παροαλαυτά, τα άτομα της μελέτης δεν κατανάλωναν ημερησίως πάνω από 16,2 γραμμάρια.

Για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών στη διατροφή σας συμπεριλάβετε ένα φρούτο ή λαχανικό (ή και τα 2) σε κάθε γεύμα και σνάκ. Επιλέξτε αναποφλοίωτο ρύζι, ψωμί, δημητριακά, παξιμάδια και ζυμαρικά ολικής αλέσεως και καταναλώστε χυμούς φρούτων και λαχανικών όχι στυμμένα αλλά στο μπλέντερ.

Επίσης, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στην διατροφή σας όσπρια, όπως ρεβίθια, φακές, φασόλια, και λαδερά τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.

Πηγή: νεα διατροφης

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s