Αγάπη και Υγεία

Δώστε χρόνια στη ζωή σας και… ζωή στα χρόνια σας!

Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

στο Νοέμβριος 1, 2013

λαχανικά 3 150x150 Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

Επτά λαχανικά. 
Δημιουργήστε μια σαλάτα από διάφορα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Για να συμπληρώσετε τα επτά διαφορετικά πράσινα λαχανικά μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα πολλά είδη μαρουλιού. Πρέπει να γνωρίζετε όμως ότι το λιγότερο ευεργετικό είδος μαρουλιού και σχεδόν περιττό είναι σύμφωνα με τον dr James A Duke το iceberg γιατί περιέχει μόνο μερικές ίνες και νερό. Σύμφωνα με τον ειδικό στην θεραπευτική βοτανική τα περισσότερο θρεπτικά λαχανικά είναι τα σκουροπράσινα. Όπως το μπρόκολο, το ραδίκι, το σπανάκι, το κατσαρό λάχανο, το άγριο ραδίκι, και το σινάπι.

φρουτοσαλάτα2 150x150 Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

Επτά φρούτα. 
Τρώτε φρούτα. Διάφορα. Δεν είναι ανάγκη να ξοδευτείτε αγοράζοντας πολλά. Αγοράζετε πάντα από όλα, διάφορα και λιγοστά, ώστε να είναι και φρέσκα όταν τα καταναλώνετε. Να θυμάστε ότι τα κόκκινα φρούτα έχουν το μαγικό άγγιγμα για το δέρμα μας.
Προτιμάτε πάντα εποχιακά και αν μπορείτε βιολογικά. Να τρώτε από όλα και από λίγο ώστε να φτάσετε τον μαγικό αριθμό 7.

όσπρια 4 150x150 Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

Επτά όσπρια. 
Στην πραγματικότητα τα όσπρια είναι λαχανικά. Σύμφωνα με τον dr James A Duke μια σούπα από όσπρια αρωματισμένη από σκόρδο, κύμινο, κρεμμύδι, κουρκουμά ή πιπερόριζα μπορεί να μας προστατεύσει από πολλές θανατηφόρες παθήσεις και να σωθούν περισσότερες ζωές από ότι με τα φάρμακα. Εκτός από σούπες προτείνονται σαλάτες με όσπρια που να περιέχουν σκόρδο και κρεμμύδι. Οι φύτρες φασολιών επίσης είναι θεσπέσιες και το ίδιο αποτελεσματικές.

δημητριακά 150x150 Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

Επτά δημητριακά. 
Σε μελέτη σχετικά με μια ομάδα ηλικιωμένων από την Αιόβα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση των δημητριακών, εξασφαλίζει υγεία και μακροημέρευση. Όσοι παρ’ όλα αυτά συμβαίνει να έχουν δυσανεξία στην γλουτένη καλό είναι να επιλέγουν κατάλληλες τροφές.
Οι δημητριακές τροφές που πρέπει να επιλέγουμε ώστε να παραμείνουμε νέοι, είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, το ψωμί σίκαλης, αλλά επίσης και το κριθάρι, το φαγόπυρο, το καλαμπόκι, η βρώμη, το κεχρί, το ρύζι και το άγριο σιτάρι. Βάλτε τα στο διαιτολόγιο σας, στις σαλάτες σας και στις σούπες σας. Θα δείτε την υγεία σας και την δύναμη σας να απογειώνεται.

ξηροί καρποί 2 150x150 Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

Επτά καρποί και σπόροι. 
Η παλαιολιθική διατροφή στηρίχθηκε πάνω στους σπόρους και τους ξηρούς καρπούς. Εδώ χρωστάμε το πατρογονικό μας DNA.
Με τρία μόνο βραζιλιάνικα καρύδια παίρνουμε το σπουδαίο μέταλλο σελήνιο το οποίο δεν περιέχεται στον ανθρώπινο οργανισμό και έχει ανάγκη να το προσλαμβάνει από έξω. Αν το καταναλώνεται μετρημένα, μπορείτε να αποφύγετε καρκίνο στο κόλον έντερο, στους πνεύμονες αλλά και στον προστάτη σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες.
Οι σπόροι είναι η μαγική στάλα της φύσης για υγεία και μακροημέρευση. Και είναι οι εξής: ηλιόσποροι, κολοκυθόσποροι, κύμινο, σέλερι, κόλιανδρο, άνηθος, μάραθος, λιναρόσπορος, παπαρούνα και σουσάμι.
Οι σπόροι της κολοκύθας μπορούν να ανακουφίζουν τα συμπτώματα του προστάτη στους ηλικιωμένους. Επίσης οι σπόροι του σέλινου καταπολεμούν και θεραπεύουν την ουρική αρθρίτιδα.

βότανα 21 150x150 Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

Επτά βότανα και μυρωδικά. 
Τα μαγειρικά βότανα να τα χρησιμοποιείται όσο πιο πολύ μπορείτε γιατί περιέχουν θαυμάσια αντιοξειδωτικά. Μόνο προσοχή μην είστε αλλεργικοί σε κάποια από αυτά. Εδώ στην Ελλάδα είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε άφθονη ποιότητα, τα βρίσκουμε παντού και δεν μας τα χρεώνουν σε συσκευασία δώρου όπως γίνεται στο εξωτερικό που τα χρυσοπληρώνουν. Τέτοια είναι: Ο βασιλικός, το σέλινο, ο μάραθος, το σκόρδο, η μαντζουράνα, το κρεμμύδι, η ρίγανη, ο μαϊντανός, το δεντρολίβανο, το φασκόμηλο, το θυμάρι, η δάφνη, το μαύρο πιπέρι, το κάρδαμο, η κανέλα, το γαρίφαλο, η πιπερόριζα, το μοσχοκάρυδο, η πάπρικα, η ζαφορά (σαφράν) και η βανίλια.
Χαρακτηριστικά: Τα βότανα είναι φυλλώδη ενώ τα μπαχαρικά είναι ξυλώδη.

Νερό1 150x150 Τι να κάνετε για να είστε και να φαίνεστε νεότεροι!

Για περισσότερη ενέργεια και ζωή επτά ποτήρια νερό. 
Η μειωμένη ενυδάτωση, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα ατονίας, έλλειψη συγκέντρωσης και αδυναμία. Σε συνδυασμό με άλλα υδαρή παρασκευάσματα όπως χυμοί τσάγια και σούπες, η ενυδάτωση σας και η δύναμη σας θα σας κρατήσουν νέους και γερούς.

Πηγή: proionta-tis-fisis.info

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s